Creativity

Originality

Imagination

Salient

Salient is an excellent design with a fresh approach for the ever-changing Web. Integrated with Gantry 5, it is infinitely customizable, incredibly powerful, and remarkably simple.

vrouw 74 op straat

EINDHOVEN - "Een vrouw van 74 hoort in Nederland niet op straat te leven", vinden Piet en Hugo van Rooij van Stichting (Z)onderdak. En dus springen zij in de bres voor de 74-jarige Augusta en haar 50-jarige zoon Carlo, die tien maanden geleden uit huis zijn gezet en sindsdien dakloos zijn.

Al enkele jaren helpen Piet en Hugo daklozen in Eindhoven, onder meer door het uitdelen van 'overlevingspakketten' met een slaapzak, matje en zeil erin.

In de loop der jaren hebben zij al heel wat ellendige levensverhalen gehoord. Maar dat van Augusta en Carlo heeft indruk gemaakt. Piet en Hugo hopen daarom met hun stichting meer hulp te kunnen regelen voor deze mensen. Zo hebben ze inmiddels zelf geregeld dat Augusta en Carlo een week in het Benno Hotel op Strijp-S kunnen verblijven.

Wil jij Augusta en Carlo een helpende hand toesteken? Neem dan contact op met Stichting (Z)onderdak.